Aj oj bang bong POW

madde och jag var iväg på brottarträningen idag.
Men hon lära kliva på sidan för hon fick för ont i sin lilla rygg, stackare.. lider med henne.. och hoppas att allt är bra tills nästa träning
Fick brottas med lilla anders och två andra.. Fan va sjukt stark anders har blivit, vågade knappt brottas mot honom.
Han som var så liten innan jag la av med brottandet.
Men man ser vad som kan hända på bara två år :p
Men det var skönt att träna, såhär efteråt så värker det i hela kroppen och jag vet att jag kommer känna mig död imorgon.
Men det kanske får mig att sova bättre..man kan ju iaf hoppas på det !

Längtar tills nästa brottarträning !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0