Brottning

Dagen till ära så tog sig madde och jag till träningen idag igen :-)
Känndes bra att knyta på sig skorna.
Helt slutkörd efter uppvärmningen som vanligt, måste det alltid vara så intensivt ? haha jag vill ju att träningen ska ta slut där..
Sen körde den "riktiga träningen" igång, vilket innebär brottning. Efter ett tag sa maddes rygg ifrån igen, stackaren då ..hoppas verkligen att hon blir bättre i ryggen snart.
Så då blev det att jag fick brottas med Zelim (vet inte hur hans namn stavas) istället, sjukt snabb och sjukt stark. Haha.. ärligt talat.. jag hade verkligen glömt bort att brottning kunde vara så otroligt jobbigt.
Resultatet ?: Jag klev av mattan genom blöt i svett och glad av tanken att jag lyckades överleva. Otroligt nog vill säga.
Fick ju ner honom några gånger iaf haha så jag var stolt över min insats.. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0