farsdag..

börjar med att skriva om i fredags, jag och daniel hade bestämt oss för en mysig kväll så vi åkte iväg till gävle och tittade på en bio. Det blev saw 5 :) den var helt okej bra. men jag vet inte om jag ska gilla eller tycka illa om slutet, går inte att bestämma sig.
Vi hade det iaf jättemysigt där på bion och det känndes verkligen behövligt.
Efter det så åkte vi hem till sandviken och gick på östens pärla (visst är det så det heter?) och köpte 4 små rätter, som vi tog hem och åt hemma för att göra det lite extra mysigt.. Det var ganska gott men jag föredrar malaysia, daniel med. Men det är bra att veta till nästa gång.
Sen gick vi och la oss.. Det var min mysiga fredag :D

Lördagen: daniel och jag tog en tripp till valbo, där köpte jag ett kort åt pappa.. Träffade mormor och morfar.. och hittade en supersnygg päls för 500:- billigt, men inte tillräckligt för att jag ska ha råd.. Fan..
Sen när vi kom hem från valbo så körde daniel mig till mamma där jag träffade mamma,håkan, mormor,morfar, palle och emma.. + vovvarna såklart :)
det var trevligt,mormor var full haha det var en rolig syn det.
Smart som jag var så tog jag inte med mig mina nycklar. Så jag kunde inte gå hem när emma och palle skulle iväg. Så jag följde med dem till ica, sen till pappsen :) efter ett tag så kom daniel och hämta mig så att han och jag kunde städa undan lite.
Sen blev det en liten fest, palle emma tommy, patrik och daniel.. jag med förstås..
Lärde mig att spela 21.. vilket jag hade till nytta för senare under kvällen :P
Eftersom senare under kvällen så gick vi vidare ut på krogen, Lobby..
och där hjälpte jag kajsas pojkvän att vinna tillbaka pengar eftesom han hade spelat bort en massa. Mycket bra sa han..
Jag vann hela tiden, förlorade inte en gång. haha fan va glad han blev då:) det var dagens goda gärning.
Blev mycket dans med.. plus att jag träffade lite folk, madde och malin tex, gud va fina dem var :)
sen en massa andra:)
Det var en helt okej kväll ! :)
sen så gick daniel hem och la oss

vaknade för ett tag sedan, och gav daniel frukost på sängen.
sen gick jag hem till pappa för att fira honom, och där är jag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0