frukost?

Sitter framför Vakna! med the voice, med min jukmust och en liten snus. Mums..
snart börjar skolan, eller aa.. klockan nio. Men jag kan ju säga på en gång att jag inte har gjort det man ska göra..Vet inte vad det är, så jag har ju omöjligt kunna göra ett egentligen ?? jag tror ju jag är den enda som inte har fixat det. Fan !
Jag hoppas att det inte gör allt för mycket, och att jag kanske får en till vecka på mig..??

Är sjukt trött nu känner jag, det känns som att jag ska säcka ihop snart, men haha det får jag hoppas att jag klarar mig ifrån.
Nå andra planer för dagen har jag inte, det är bara skolan..
sen kommer daniel hem :-) äntligen ! så jag hoppas att vi kommer att ha det trevligt .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0