I Love Mamma !

Idag hörde mamma av sig när jag var på konsthallen.
Hon vela träffa mig och ta en fika, när hon ändå var ner en sväng på stan :) Problemet var bara det att jag hade en lektion kvar (sorry mamma, kanske utelämnade det) som jag skippade för att träffa mamma, känns som det var viktigt för mig att få lite mamma time.
Vi gick och tog en fika, mums va det var gott, och vi pratade en massa alltid lika roligt.. Jag tycker mamma ska flytta in här på vardagarna eftersom daniel alltid jobbar då.. haha va säger du mammi ?

jag åt en liten bit kladdkaka, och ett halvt wienerbröd  och drack en light cola till det ( inte lika gott som vanlig cola är det ju, men det är bättre för tänderna )


älskade mamma :D

Kommentarer
Postat av: mamma

alltid lika trevligt med en liten fika på stan, men jag föredrar de fikatimes som vi brukar ha i valbo. bra ide du hade, men ganska omöjlig. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

ps! förresten hur går du i skolan den 26/11?

2008-11-19 @ 09:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0