I´m in love with my boy..

sov över idag, det händer i stort sett ALDRIG..
bara om jag håller på eller har blivit sjuk.
Vaknade upp helt kallsvettig och alldeles för sent, det suger!
Så nu sitter jag här hemma och väntar på att nästa lektion ska börja, det blir individuella bild och form. Egentligen finns det ingen energi i mig som orkar ta mig dit, men jag har lovat mig själv. Det spelar ingen roll om jag nu har feber. Jag ska gå till skolan idag och imorgon, vila är till för att göra på helgerna.

Idag så kommer daniel hem från jobbet, äntligen eller vad man ska säga.. Vi får väll se om det blir som vi har sagt i helgen.
Och när min baby kommer hem så ska vi gå hem till mamma och fira henne, det ska bli trevligt :)

Kommentarer
Postat av: mamma

ett jättestort tack för att ni kom och gratulerade mig idag, en dag för tidigt, men det var jätteroligt att ni kom. stort tack för allt som ni gav, nästan så att man skäms för att man får så mycket. sköt om er och ha det så bra, pyssla om varandra nu när ni är lediga i helgen. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-11-06 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0