idag..

idag har jag som sagt vart i skolan, ska sluta tjata om det.
Fixat och donat lite.
Träfade kim och sara idag :-) de blev lite bullar och dricka framför tv:n.. mums
Sen skulle sara iväg, tråkigt, men hon skulle iväg och dansa så det var för en bra sak hon lämnade oss iaf .

Som vanligt när jag är med mina vänner så blir det alldeles för mycket äta, så jag och kim tog tag i denna fina tradition och åkte iväg till jensas och åt kebabrulle, fan ingen av oss åt ens en halva, dumt av oss att inte dela på dem. Kan för övrigt säga att det inte var över huvudtaget gott med kebab där heller.
'
Vill så himmla gärna lägga mig och sova nu.. men jag måste skriva ett PM tills imorgon i skolan. Vet inte ens hur man skriver ett PM, va är ett PM för nå ? shit ! nu är fia körd !

Kommentarer
Postat av: n' en skön lirare

Kul att du är med och tävlar! Lycka till!

2008-11-26 @ 22:20:20
URL: http://fuckju.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vet inte hlr vad ett pm är tyvärr.. :S tack själv för den trevliga studen tillsammans.. borde vi göra oftare. faan va gott med kebabrulle! sov gott annars gummsan!

2008-11-26 @ 23:07:52
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0