Igår var det Rebeckas dag !

Var ju som sagt till min lillasyster igår och firade hennes födelsedag, hon fyllde 10 år.
Och av mig fick hon en hello kitty neccesär med hello kitty dusch gel och hello kitty läppglans, en massa hello kitty alltså.
Jag tror nog att hon vart glad.. Lillflickan är ju tokig i den lilla katten.
Träffade några släktingar man inte sett på länge, som farmor och farfar.. dem var ovanligt sociala mot mig, vilket kändes väldigt bra..
Sen träffade jag ju faster med, vilket var trevligt. ska kanske dit i slutet av november då min kusin fyller år. Vet inte om jag ska ge henne någon present eller inte. Känns konstigt eftersom vi inte känner varandra och jag inte alls vet vad hon gillar. men kanske ett presentkort på H&M.. Det tycker väll alla om ??

men jag hade en trevlig stund när jag var där hade jag, det var roligt att träffa alla, och gott med tårta och fikabröd.
Vilket får mig att inse att jag verkligen vill tillbringa mer tid med familj och släkt.

som vanligt var jag allt för dålig med att knäppa kort.. så det bidde inge av det inte..men det ska jag skärpa mig med. Jag vill ju ha bilder att lägga upp här om dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0