ingen rubrik

igår.. som var i lördags så va det en sån där riktig inne dag. Älskling och jag låg och slappa framför tv:n hur länge som helst tills vi blev hungriga och gjorde iordning bakad potatis.
mm det var gott :-P
´sen lite senare på kvällen så blev det ostkaka, alltid lika gott. det är en sån där sak som det känns som man skulle kunna leva på.

Idag så ska jag hem till min kusin Josefina och gratta henne. Eftersom hon fyller år idag.
Idag är en sån här dag som jag inte vill att ska ta slut, eftersom när den gör det så är daniel borta. Jag Vill Inte Det ! Snälla, varför kan inte daniel bli sjuk för ??

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. ja du ostkaka kan aldrig vara och är aldrig fel. puss puss vi ses imorgon måndag.

2008-11-23 @ 09:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0