jag blir så arg !

jag blir så jävla arg, den där j*vla fucking F***tan.
hur omoget är det inte ??
Var inne på Annelies blogg nyss, och upptäckte (som tur var) att någon komenterat med Mitt namn, visst det finns flera Fia, men inte som brukar komentera Annelies blogg..
Annelie är min mora Queen och jag skulle aldrig komentera nå dyligt i hennes blogg! , fan skaffa dej ett liv nu flicka, du har det du var ute efter.. så nu kan du väll lämna hans förflutna och hennes vänner eller ?
Förstår verkligen inte hur folk kan vara så omogen. Irreterande !
Och varför ska jag behöva bli inblandad i ditt patetiska liv ?., varför andvänder du dej av falska namn när all ändå vet vem du är ? Allt jag kan säga till dej är, Väx Upp !
Du kommer behöva det den dagen då du vill ta klivet in i vuxenlivet.

Annelies blogg((http://www.rosenson.blogg.se))


Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för du finns gumman. Men gud vad jag skrattade igår :P Haha. Vi får fixa så jag kommer till dej snart.

2008-11-18 @ 08:34:14
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0