jobbigt lång dag

i går så kom sara hem till mig det var trevligt, vi tittade på film och åt lite gott, sen så kom charlotte hem till mig med och tittade på film med oss..Det var trevligt.. Kom inte i säng fören vid 3-tiden.. :P

mamma ringde och väckte mig i morse, och kom över tidigt på en kopp te. Det tycker jag var så gulligt av henne. Ville inte att hon skulle gå :)
sen så kan jag ju tala om att jag och kajsa åt god mat på odengrillen idag, mums.
sen var det skolan som gällde. tråkigt men det gick..
har precis kommit hem från skolan, gjort lite matlådor och nu har ,madde kommit hit så nu ska vi titta på film eller annat skoj :)

Kommentarer
Postat av: mamma

tack för teet och den lilla pratstunden. puss och kram gumman

2008-11-12 @ 10:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0