lördag....

har precis vaknat och klivit upp. Igår..?
först var jag hemma och gjorde absolut ingenting.. det snöade ute och jag kännde mig övergiven..
Tack!, mamma för att du tänkte på mig.. Älskar dej mamma !!
sen kom daniel hem och vi åkte till valbo.. handlade en sak där till mamma som hon får när hon fylller år, eller om det var på torsdag chokladtårta skulle serveras ?? ;)
sen hitta jag skitläckra byxor, men jag orkade aldrig pröa dem.
och några skitsnygga tjocktröjor.. ångrar att jag inte köpte nån av dem, jag har ju inga sånna.. vi stannade och åt på pizzerian i valbo när vi skulle åka hem, det var fan ganska god kebab där..
sen blev det ica och handla..
sen hoppade jag in i duschen när daniel åkte till sin farmor igen.
Blev lite cider framför tv:n.. men en lugn kväll.. hade hoppas på att kanske gå ut en sväng eftersom det ju ändå bara är halloween en gång om året..
har inte sovot så jätte bra i natt, har blivit nån timme åt gången. Har lust att dra in till valbo och köpa den där tröjan.. men jag vet att det är osmart av mig..
så det blir nog att bara vara hemma och hoppas att den där jävla snön försvinner !!!
Men nu ska jag nog ta och äta mig lite frukost, känner att min magge vill ha nått i sig nu :)

Kat Deluna - Love Confusion
Don't know how we got this far
So attached now and this gets me
Like a thief you stole my heart
And I fallen in love so unfairly
(Boy I hate that my)
World revolves around you
(And I hate my heart)
Cause it hurts without you

Why, why am I so lost in you?
And I don't even know me anymore
Why, I don't know why I'm so confused
Cause I'm hating that I love you this much boy
Confused
I'm Confused
I'm Confused

You gave me goosebumps, every time
My heart skips a beat when you touch me
I'm so mesmerized
Who told you, you could be mine?
I'm mad at you for this nice surprise
(Boy I hate that my)
World revolves around you
(And I hate my heart)
Cause it hurts without you

Why, why am I so lost in you?
And I don't even know me anymore
Why, I don't know why I'm so confused
Cause I'm hating that I love you this much boy
You see I love you,
Then I hate you,
And I hate to, cause I love you
And I need you, then I don't need you
I don't know just what to do

I think I hate you, yes I hate you
Wait, I love you, I love you
I'm really so confused,
I love you, yes I do

Why, why am I so lost in you?
And I don't even know me anymore
Why, I don't know why I'm so confused
Cause I'm hating that I love you this much boy

Why, why am I so lost in you?
And I don't even know me anymore
Why, I don't know why I'm so confused
Cause I'm hating that I love you this much boy

Why, why am I so lost in you?
And I don't even know me anymore
Why, I don't know why I'm so confused
Cause I'm hating that I love you this much boy
(Confused)
(I'm confused)
(I'm confused)

(Confused)
(I'm confused)
(I'm confused)

(Confused)
(I'm confused)
(I'm confused)

Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan, gumman. trevligt att du kom iväg till valbo. välkommen på torsdag på tryffeltårtan...mormor och morfar kommer under torsdagen oxå, även fast det är på fredagen som jag fyller år. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-11-01 @ 09:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0