Måndag..

Min helg har varit jobbig och tråkig. Och jag vill bara glömma den för att längta tills nästa.
men jag fick iaf lite gjort i helgen, köpte en present åt rebecka, lite hello kitty grejer. Det var det hennes mamma sa att hon var inne på.. Inte vet jag vad man ger till någon som fyller 10.

Daniel hade ställt sin väckarklocka försent idag så hans pappa ringde och väckte honom..han lära slänga sig ur sängen och direkt iväg.Blev bara en snabb puss vid dörren.. Jävla väckarklocka!! Spydde där på morgonen, tror att jag fick en liten panik attack för att vara själv. Ingen aning. För jag har inte spytt igen..
Har inte vart i skolan idag (fy skäms sofia)
Mår fortfarande lite illa, men det hindrade inte mig och Charlotte från att åka till Valbo.. Nu ha jag spenderat upp mina småpengar.. (ja, tro det eller ej jag handlade för 448:- på gina tricot med bara små pengar)
Köpte en klänning och en tunika.. det behövdes.. försöker hitta ett par jeans men jag har ju inte nån jeans rumpa jag inte. föresten så har jag inte råd med det nu heller.
vi får väll se hur det blir med shopping i slutet av månaden som daniel har pratat om.
sen så köpte jag för första gången i år.... Julmust :) mums !

Kom hem för ett tag sedan, slog in rebeckas paket med.. I julpapper :S men men det duger väll, det är ju inte present papperet hon vill ha :P
ska dit till klockan fem idag, och efter det ska jag en sväng till charlotte.
men just nu så ska jag bara sitta och slöa en lite stund ...

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan gumman, mina tankar är hos dig ständig, du vet att om du vil så är det bara att komma förbi, även om du bara vill surra bort lite tid. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig. hejdå!

2008-11-03 @ 14:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0