men inga skavsår

Idag så har jag varit hem till mamma (det blev så) .. det första jag möts av när jag kliver innanför dörren (förutom hundarna) är lukten av potatisplättar...mums, men strunt i dem för en stund.
Jag följde med mamma och håkan till rinken med vovvsarna så att dem fick busa av sig..
Var rätt så kallt att stå där ute i snön, men det var trevligt.
Sen när vi kom in igen fick jag mumsa i mig lite potatisplättar, så nu är man mätt i magen så att man orkar träna :)
Och för OVANLIGHETENS skull så tittade jag och mamma på en massa skor på nätet.. det är kärlek det. Tänk om man bara kunna få alla skor man vill ha :) va säger du mamma, skulle inte det vara lycka det ;)
Det var trevligt att sitta och surra med henne, som vanligt. Det är alltid trevligt!

Men jag lära ju gå hem nångång, så nu sitter jag här och vilar innan jag måste gå till träningen. Wow!
Känns så skönt att madde och jag försöker ta tag i brottningen igen, det är ju faktist viktigt att få motion, och då är brottning perfekt..
Nog för att det känns som att min rygg kommer braka sönder när som helst, men för brottning så kommer det alltid att vara värt det !


Och när jag kommer hem sen så blir det att kolla på dhw, och valvakan på kanal fem med filip och fredrik.. :)
kanske ska över till charlotte med och göra lite ödlor :P hehe
men just nu så ska jag bara koppla av en stund... see you later aligator ! ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

tack lilla gumman för ditt besök, det är alltid lika roligt när du kommer och hälsar på, du vet att du alltid är välkommen. jodå, visst är det roligt med skor, man kan aldrig få för många, men det förstår inte killar. vi ses på torsdag igen. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns.

puss och kram älskar dig (glöm aldrig bort det)hejdå!

2008-11-04 @ 16:13:40
Postat av: johanna

fin blogg :)

2008-11-04 @ 19:05:14
URL: http://joooo0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0