nostalgi

Letade present åt madde igår... fan va det är svårt.. så madde om du läser det här på en gång så att du kommer att vara beredd så är jag glad.. du kommer inte bli nöjd, jag är nämligen ingen bra paket shoppare.


Daniel var så gullig igår/ lite nostalgisk., han började sjunga..
"-Hipp hurra, för här kommer gummibjörnarna-"
- va sjöng du
-va, vadå..
-ja men va var det du sjöng
- va menar du att du inte känner till sången om gummibjörnarna?
- menar du bumbibjörnarna ?
- ja justja, det är så dom heter

så himla sött hahaha :-)


idag iaf.. ska hem till madde :) det ska bli trevligt, äta lite mat, mums ! Men, så pinsamt när man inte känner någon. Vet vilka några är, men känner dem inte :-P dags att lära mig att göra det idag då..?


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. du får hälsa grattis till madde från mig oxå. kommer så väl ihåg när ni var mindre och alltid hängde ihop. puss puss!

2008-11-29 @ 09:31:55
Postat av: sara

gummibjörnarna haha.. gulligt! ^^

2008-12-02 @ 12:21:44
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0