pyssla ?

tror jag ska gå och lägga mig i sängen.. börjar få huvud värk av att sitta framför tv:n nu.
Men jag är inte trött än, men det gör att jag får tid att titta i katalogen jag fick med mig hem från mamma :-)
börjar bli pyssel sugen, det är ju inte riktigt min grej. men det skulle vara roligt.
Min syster Palle är jätte pysslig och duktig.. vill också vara lika kreativ som henne..

så nu ska jag nog krypa ner i värmen och sitta och fundera på vad jag kan skapa haha :-)

söta tvålar :-) kanske kan vara någonting eller ? va tycker ni ?

Kommentarer
Postat av: emma

söta tvålar :) vill bara tacka för din jättefina kommentar i min blogg. jag älskar dig!

2008-11-20 @ 06:18:59
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0