smärta,sorg och kreativitet

madde kom hem till mej på eftermiddagen, vi satt och kollade på top model innan vi gick iväg till träningen.
Ombytt och redo att svettas.
En dryg liten brottare var där med, han sprang runt och gjorde mig hela tiden. Det verkar visst som att det alltid ska vara nån dryg jävel som är på och ska klänga över mig och madde.
Det påpekade även en av tränarna, haha.
Men det känndes jätteskönt efter träningen, även fast ryggen gjorde / gör otroligt ont !

gick direkt hem till Charlotte efter träningen, hon behövde mig. Jag tror och hoppas att jag har fått henne på bättre humör.
Inte på bra, men på bättre. Har rensat hennes tankar lite. Just nu sitter vi och gör en massa ödlor, känner mig duktig :)

Har haft mitt "goo natt" samtal med daniel med, saknar honom. Och hoppas att vi får mer tid för varandra den här helgen.
det skulle inte förvåna mig om det ringer från jobbet på torsdag eller fredag, enbart för att jag har sagt att jag inte vill jobba då.

Och som svar på mammsens fina komentar..; Ja, jag vet att du alltid kommer at älska mig, hsr du inte slutat nu så kommer du aldrig göra det, för jag blir bara bättre och bättre:)
älskar dej med, och kommer alltid att göra det !!! Och jag VET stt nån gång så kommer vi att få alla skor i världen vi vill ;) love you !!
men nu så ska jag tillbaka till mitt ödletillverkande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0