taggad !, för jag ska ta studenten


Haha, ja det är ju ett tag kvar, men det spelar ingen roll !
Annelie skrev att hon vela komma och festa med mig på studenten, självklart ska hon få göra det tycker jag ! Ju fler desto bättre !
Längtar som fan, och hoppas att dem skor jag tittat på finns kvar när det börjar närma sig, eftersom det är en omöjlighet för mig att köpa dem nu, jag håller tummarna


  • Min mössa kommer vara mest pimp av alla
  • Det kommer skrika GULD om mig !
  • Jag + några i klassen kommer ha pimpiga visselpipor

Jag kommer vara på topp hela dagen ;) haha, det kommer bli sjukt kul.
men bara dump att tänka förmycket på det nu.. längtar redan för mycket.. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0