upp tidigt som alltid

somnade sent..
vaknade tidigt..
är det så det alltid kommer att vara eller ?
Gick till skolan idag, fotografisk bild och efter det var det lunch..
inte så gott, smakade rätt så illa idag.. har inte ens någon aning om vad det var jag stoppade i munnen.
sen var det dags för nutida konst, alltid alldeles för segt i början. Men idag så gick vi på utställning på konsthallen "tredje livet" tror jag den hette.
Helt underbara målningar och fotografier. Hittade två favoriter som jag VERKLIGEN vill ha !
Och dem kostade bara 4000:- st vilket är hur billigt som helst ! (men tyvärr så har ju inte jag ens så mycket  pengar) bara för att det är billig konst så betyder det inte att det är nått "budget tavle köp"
Men helt underbara !!
 

självklart blev jag tvungen att ta bilder på favoriterna.. får man föresten önska sig såhär dyra julklappar ? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0