lite dryg skoj på bloggen

10 favoriter:
Färg: guld och svart
Mat: pasta
Grupp: hehe The rasmus ;P 
Film: step up & step up to the streets
Bok: traci lords
Sport: Brottning
Årstid: sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: Alla Ben & Jerrys
Tid på dygnet: Natt

9 för tillfället:
Humör: trött, huvudvärk och saknar min älskling
Smak: snus
Kläder: mjukisar
Bakgrund: Va?? väggen :P
Nagellack: Inget
Tid: 21.11
Omgivning: vardagsrummet
Irritationsobjekt: grey´s
Tankar: ont i huvve för att jag tänker på min älskade D

8 första:
Bästa vän: Mickan
Screen name: electra, haha det var på skunk..
Husdjur: mina grodor
Piercing:  naveln
Förälskelse: han jag blev kär i när jag var 9, och fortfarande är kär i, och tillsammans med.. tänk över 10 år :D
Musik: här dansar herr gurka..
Bil: nada
Kyss:  det var med en pojke i området där jag bodde, han tvingade mig och det smakade äckligt.

7 senaste:
Cigarett: ojoj, jag vet faktist inte riktigt
Mat: kababrulle
Dryck: lättdryck kaktus lime
Biltur: ehm, i söndags..
Kyss: i måndags morse, om det ens räknas som en kyss..det var mer en puss
Spelad låt: kat deluna - love confusion
TV-program: lider mig igenom grey´s

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: ja
Badat naken: ja
Varit med på TV: Ja
Kysst någon du inte känner: Big deal, alla har vi vart små..

5 nej tack:
Kläder: jeans, för dem vill du aldrig sitta bra på mig.
Mat: Pölsa
Musik: Rocka billy
Dryck: vin
Personlighetsdrag: otrevlig

4 saker:
Du gjorde igår kväll:  tränade
Du kan höra just nu: reklam

Du inte kan leva utan: daniel
Du gör när du har tråkigt: tycker synd om mig själv haha

3 personer:
Du kan berätta allt för: daniel.
Du tycker om: daniel
Du inte gillar: en dryg gubbe som brukar vara på brottarträningarna

2 val:
Kaffe eller te: bägga
Vår eller höst: vår

1 önskan: att jag och daniel ska leva lyckliga och ekonomiskt oberoende i alla våra dagar ( då skulle alla skor i världen nämligen tillhöra mamma och mig.. tur att vi inte har samma storlek säger jag ;P )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0