väl hemma hos mamma

kallt var det att cykla !
Men va gör det när man kommer innanför mammas dörr och in i värmen
satt och pratade ett litet tag sen var det dags för mig att gå ut en liten kiss sväng med ziggy, mammas vovsing som är så Söt !
Och när vi kom in igen så stod det en kopp kaffe & pepparkakor och väntade på mig, mums säger man då :-)
vi satt och planerade julafton lite, så jag lånade hem två jul-bakböcker med mig hem, eftersom det är jag som ska hålla i julen iår. Det ska bli super trevligt.


sen var det dags för hundarna att gå ut en sväng igen.. tänk va dem orkar gå.. om jag bara vore lika tränad hahaha.
vi drack lite te och åt lite mer pepparkakor och hade det jättetrevligt. Varja gång jag träffar mamma så vill jag bara träffa henne mera, vilken underbar egenskap hon har haha :)
Så man ska väll dit snart igen tänkte jag ..puss på mammsen


< lilla söta ziggy <fina Ozzy

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman tack för besöket. det tyckte vovvarna oxå. det är alltid roligt och trevligt när du kommer förbi, du är alltid välkommen. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå.

2008-11-19 @ 20:03:37
Postat av: Anonym

Hej stumpan. Nu har du fått mitt namn på min blogg ska försöka skriva så mycket som möjligt så du vet vad som händer. :) Miss You. Puss å Kram nyp i stjärten.

2008-11-19 @ 21:03:23
URL: http://dinfavo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0