vänner

sitter här och tänker.. sara är på väg hit :-) det ska bli kul att träffa henne.
tänk vad många vänner man haft genom åren, jag tänker bara på åren på UB.. det är så många som bodde där som är helt underbara, men så olik mej att det inte gick att vara vänner utanför. För många som höll på med droger så jag lära ta ett steg från sidan för att jag inte klarade av att se mina vänner trampa i skiten.
Men jag tänker på dem alla ibland. Vill träffa dem, mest bara för att se att dem fortfarande är i livet. Och för att mina vänner från UB är dem vänner jag kan prata med om allt.

Kom ihåg det alla mina kära gammla grannar på UB, ni finns i mina hjärtan !


Kommentarer
Postat av: Annelie :)

Saknar dej gumman. Måste komma till dej snart :)

2008-11-24 @ 23:47:13
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0