vilken energi skolan kan ge

Var nog inte så riktigt inne i lektionen idag, satt mest och tänkte på vilken energi man har när man är i skolan, dock inte energi tills just det man ska göra.
Men tankarna springer iväg. Jag älskar att planera saker när jag är i skolan.
Som idag, Jag fortsatte min planering om julen, nog för att dem planerna gick lite överstyr när mina vänner kom med i planeringen.. Pepparkakshus blev till att göra tapeter av pepparkakor.. Nä flickor mina tankar är mer tyglade när jag sitter i min egen värld. Men det skulle vara NICE ;)
sen började jag tänka på att jag faktist blir tjugo, om inte allt för många månader ändå haha, och det är väll inge fel med att planera i tid ?

Men så plötsligt fick jag reda på att alla estet klasser ska åka till sthlm nästa torsdag.. Vi ska på studiebesök till en synagoga och till riksdagen. Och självklart får vi lite tid till shopping. Så nu är jag taggad. Blir att leta lite julklappar därborta. Känns skönt :)

Va önskar ni er i julklapp ??


Kommentarer
Postat av: mamma

trevlig resa. ja det är alltid bra att kunna planera långt i förväg, då har man liksom tid att spåna lite grann. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-11-26 @ 14:00:13
Postat av: Annelie :)

Hoppas du får det roligt i Sthlm :). Jag önskar att du kommer och hälsar på mig ngn gång :P Saknar dej och är så tråkigt i Orsa :D

2008-11-26 @ 22:05:29
URL: http://rosenson.blogg.se/
Postat av: n' en skön lirare

Hej hej!

Jag har en ny blogg. Ny blogg, ny start. Och jag ville börja min nya blogg med en tävling. Kolla gärna in tävlngen och tipsa om den till dina vänner. Hoppas du är med och tävlar. Lycka till! :)

Love Natalie

2008-11-26 @ 22:12:01
URL: http://fuckju.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag drömde mig alltid bort i skolan.. elr sov! ^^ kommer du ihåg på hög! du och jag planerade jämt massa saker.. och du gjorde alltid packningslistor till alla tävlingar och skit! ^^ jag ska shoppa i morgon ja.. något nice! :P jag vill bara ha en stor kram av dig i julklapp och kanske en julpuss.. ;) eller ett slott, en bil kanske.. har inte riktigt bestämt mig än! ^^

2008-11-26 @ 23:12:38
URL: http://saraolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0