FAN! FAN! FAN!

allt är borta ! allting !! alla mina påbörjade skolarbeten, mina planeringar, mina bilder... men mest av allt mitt precis färdiga cv.. fuck allt är borta!! hel jävla datorn är det fel på. Inge vidare roligt när man bara har lånat den också..
igår så var jag hem till pappa en sväng iaf, lämnade paket eftersom han fyller i veckan men jag kommer inte ha tid att vara där då.
mycket i skolan nu och så..
idag måste jag komma ihåg att gå lite tidigare till skolan,har ett litet ärende innan...hoppas att det ska gå bra.
jobbmötet är framflyttat tills imorgon istället :S inte så bra för min del eftersom jag inte kan vara närvarande så länge eftersom jag har lovat madde och alla att det blir brottarträning för min del ! Och jag vill verkligen träna med, man blir piggare om dagarna då..
måste plugga lite på mina repliker nu med, jag ska kunna en hel del av dem utantill idag.. så jag måste köra på hårt haha :P

men fan va jag hatar att allt på datorn är borta ! får damp på det här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0