Fredag

hmm går dagens händelser, Annelie kom till Daniels lägenhet och vi tittade lite på film, sen kom Daniel hem och vi hoppade in i duschen. Annelie var ute och rastade hunden undertiden..
sen blev det så att - en liten lucka -  annelies pappa kom och hämtade henne sen blev det - ännu en lucka - 
men efter det började det lugna ner sig, jag mådde väll inte allt för bra igår menmen, allt löser sig eller ?
träffade madde lite senare på kvällen, det var trevligt.
daniel var nämligen hoss tommi, men när han väl kom hem så hade han med sig en stor påse godis ! mums :P
innan jag och daniel gick och la oss kom jag ju på att han inte skulle upp och jobba... jag som skulle till mamma till klockan 5 på morgonen.. då blev inte det av i morse, jag som saknar mamma, har henne som bakrund på min mobil, plus att det står jag älskar dej mamma ! så mycket saknar jag henne :D
men jag hoppas att hon får det trevligt i Linköping

Idag, daniel är på rättegång haha :P
men va ska jag hitta på senare idag då ? det blir väll att ehm, kolla med madde om hon har tid att kanske ses ;) hehe
hon börjar ju jobba idag med, malaysia nice nice, då blir det att jag måste gå dit och äta :)


Kommentarer
Postat av: Emma/mamma

har nu kommit fram till emma utan missöden, ska nu äta lite paj som emma gjort åt oss. kom förbi på torsdag, för nåt med hem till dig har jag säkert. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå. emma hälsar oxå.

2008-10-10 @ 12:59:53
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0