fredag

Taggad ?? daniel ligger och sover, så jag försöker vara tyst.. bullar och mjölk till frukost inte fy skam det inte. snart ska jag åka till kajsa, vi ska försöka att locka hennes hår lite :)
sen ska vi åka till skolan för det är skolfoto..
hur fan ska jag få med mig allt ? haha det funkar ju inte.. 1 påse, 1 väska och sen den där jävla bakrunden.. funkar inte bra alls..
den ser kanske inge idare ut heller.. men jag och kajsa har lagt ner våra själar och all vår tid, till och med lite mer tid ändå på den, så nu fan får den duga !!

Har inte sovit nå bra inatt, jag tror att det beror på att jag var orolig att jag inte skule höra när den ringde, men nu gick jag upp tidigare istället.
snart ska jag klä på mig och packa klart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0