fredag

har precis kommit hem..vart ut med madde ett tag då.
Idag åkte jag ju hem till kajsa klockan sex på morgonen (har föresten glömt min mössa där)
vi bytte om, jag lockade hennes hår lite grann och vi lite såmtt pepp på att knäppa skolkort.
Hennes pojkvän skjutsade oss till skolan där vi sminkade oss, och gjorde klart bakrunden.
Sen kom resten av superhjälte klassen och sminkade sig och hjälpte till.
Jag tror ingen av oss i klassen verkligen trodde på att vi skulle få ha en annan bakrund.
men när vi kom in tyckte fotografen att det var en superbra idé :) och att vi är den första klassen någonsin som haft en annan bakrund..
Vi tog skolkorten, sen tog vi även lite egna kort.
Bytte om löite grann iaf så tog vi av oss våra mantlar/cape
kännde mig peppad på teater lektionerna och tyckte att det gick bra idag :)
vi fick även prova ut studentmössor idag !! så himla taggad på att sluta skolan nu. känns skönt. jag ser mer positivt på framtiden nu, och känner mig faktist redo att börja arbeta..
Studenten är ju något jag längtar till !

När jag kom hem från skolan så tittade jag och daniel på bee movie, den var så söt så jag nästan gick på att bin kan prata. Måste försöka komunicera med ett någon gång :)
sen träffade jag ju madde, vi var ute och gick en sväng.. satt i stadsparken och prata, sen blev det för kallt att vara ute så vi gick hemåt.

Just nu tittar jag på vem vet mest..
daniel kommer väll om ett tag..
vet fortfarande inte hur jag ska göra imorgon...åka till brottningen eller inte ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0