fredag

sitter framför tv:n med daniel liggandes brevid.
igår så var madde och jag iväg och tränade brottning igen.
haha, jag har så ONT i kroppen, jag borde inte ens kunna sitta här just nu för att jag har så ont överallt.. !

idag ska jag iväg till skolan, kommer inte vara en givande idag... men tanke på att jag har så ont.. alla slags smärtor ! utom möjligtvis brännskada :P
sen ska jag hem och plocka lite..
och efter det ska jag laga middag till daniel och mig. vet inte om jag ska skicka iväg honom under tiden elelr hur vi ska göra, men det sak iaf bli en mys middag med vin ...

var förbi mammsen en snabbis igår med :) det var trevligt att se henne även om det var en sån snabbis.. men jag ska se till att försöka komma förbi nästa vecka när jag har lov <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0