fredag

snöat sedan 22-tiden igår.. var på jobbet då. så det känndes ju där ett tag som att man inte vela gå hem överhuvudtaget, eller springa hem så att man skulle hinna in i värmen innan det blev för mycket.
Otroligt jobbigt, och alldeles för mycket personal som hade samma arbetsuppgifter, så ibland blev det ju ganska segt.
slutade klockan halv tre.. och då var ju frida så gullig som jag jobbar med, hon skjutsade hem mig.. Tack !! Annars tror jag inte att jag skulle kommit hem. Sjukt kallt därute..

just nu så sitter jag framför tv:n.. daniel med...
vet inte vad jag ska göra idag. Hade kunna sagt att jag kunna jobba idag, daniel har ju ändå andra planer.. det är tydligen bara jag som prioriterar att kunna träffas på helgen eftersom vi inte kan under vardagarna..men jag känner att det är ju hans val om han vill förstöra nå bra..
 

Kommentarer
Postat av: mamma

härligt härligt med snö. hoppas att den ligger kvar och att det blir några grader kallt. om du vill så får du gärna komma hem hit och busa med ziggy och ozzy i snön, dom blev helt vilda när dom upptäckte att det snöat under natten. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-10-31 @ 10:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0