fredag snart middag

har världens mensvärk.. trodde inte att jag skulle stå ut under skoltiden idag, känndes som jag skulle spy upp blod klumpar..
snart ska jag ställa mig och laga middag till daniel och mig. Mys middag såhär på fredagskvällen innan hans nya jobb.
till förätt så blir det : en liten räkcocktail gjord på räkor,apelsin,citron, gurka och en liten skvätt med jordgubbs/citron yoghurt.
varmrätt: stekt lax med spaghetti och vittvinsås.
dryck till det blir självklart vitt vin, inte för att nån utav oss tycker om det.. utan bara för att det passar haha.. men det ska bli så mysigt så :)

bara två alvedon kvar här hemma, känner att jag borde kunna bli sponsrad av alvedon.. eftersom jag missbrukar dem under mensen... tror du att man kan fixa något avtal med dem ??

blir antagligen en film ikväll med, får väll titta efter om det finns någon bra i högen..vill inte att daniel ska byta job på måndag !!!

Kommentarer
Postat av: mamma

MMMMMM, det låter fantastiskt gott. Önskar er en trevlig kväll. vi får höras i veckan då du är ledig. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-10-25 @ 11:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0