jävla måndag !!

nu har daniel åkt..
kommer inte få träfaf honom fören på natten mellan torsdag och fredag igen..
sjukt jobbigt att tänka tanken.

men om jag kopplar bort det för en liten stund så.. idag ska jag hem till björksätra och fixa lite..
sen har jag ingen aning, funderar på att passera förbi mamma ett tag.. om hon har tid för lilla mig..
kanske ska hem till ana ikväll, en liten tjejkväll sådär.
annars så blir det träning, men vet inte om jag orkar med det riktigt idag.. bara fysträning idag känns inte riktigt som min grej det inte.
men vi får se vad som händer. vill bara ligga och sova och hoppas att älskling är hemma när jag öppnar ögonen, varför bytte han jobb för ?
oj, höll på glömma. ska göra lite matdosor idag med och frysa in.. så att han har till nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0