lördag kväll

charlotte har precis gått hem, vi har vart i gävle idag. Hon köpte en vinterjacka och jag var med och hjälpte henne.
daniel är på födelsedagsfest, hos en jobbarkompis.
full är han.. drygt.menmen
han vill att vi ska gå ut ikväll.. lätt för honom att säga. bara för att han har pengar att gå ut för och bara för att han redan är full.
jag är nykter och pank, ingen vidare kombination.
varför kunna han inte va lite mer party igår för... istället för att förstöra för mig ?
blir lite irreterad faktist.
men ja vet inte jag.. ska väll gå och göra mig i ordning. sen får vi se om jag orkar med honom när han kommer hem eller om jag kommer skita i honom !

känner mig inte direkt party.. funderar seriöst på att lägga mig och sova istället.. vi får se vad som händer, och ni därute blit uppdaterade imorgon antar jag..
puss svejs så länge, en trött och inte allt för glad fia skriver..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0