Lördag morgon

Igår kväll så träffade jag madde, vi satt och umgicks vid den lilla lekparken.. Jag har tänkt på en sak och det är att hon och jag måste ta oss till vårat Third Place nån gång...

idag vaknade jag ganska tidigt som vanligt, även fast jag inte somnade fören klockan 3. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Ska kanske titta på film med Charlotte.. Och sen ska jag spändera resten av tiden att försöka glömma och förtränga, vet inte hur det ska gå.. men är det något jag är bra på så är det ju faktist just det.

Jag hoppas att mamma och emma har det trevligt nere i Linköping nu :) Längtar tills jag åker ner nästa gång !!
Och jag längtar ännu mer efter att flytta ner dit. Emma !!, han har verkligen börja tro och tänka att Linköping är ett ställe han och jag kan flytta till ;D

Men allt jag kan tänka på... är verkligen tre det magiska numret ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0