Lördag morgon

som vanligt vaknar jag tidigt på morgonen, egentligen trött, men tydligen inte tillräckligt för att kunna sova.
Idag är det stålfejden, sandvikens brottar tävling..
vet inte om jag ska dit eller inte, daniel håller på tjata på mig att jag ska med. Vi får fortfarande se hur det blir.
Ska madde dit så tror jag nog att det kanske blir att jag åker dit, kanske ändå med.. men jag vet inte jag.
jag vet inte ens vilka från klubben som ska tävla, och jag vet heller inte om kim ens ska vara med..
försökte skicka ett medelande till henne igår, men jag fick inge svar på det.
Jag stor hoppas på att hon kommer in på msn snart.

måste hoppa in i duschen om ett tag, ska försöka slita med mig daniel då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0