lördag morgon

igår: charlotte fyllde som sagt år, och då måste man ut och ta sig ett glas.:P
först så gick jag och daniel och åt pizza på napoleon, tog mej en cider till det.. sen gick vi allihoa vidare till lill-puben där jag kramade vakten (big NO NO tydligen) eftersom det visade sig att daniel vart svartsjuk över min grabbiga kram med två dunk i ryggen.. fjantigt tycker jag.. han är ju min vän för fan !
men iaf så fanns det absolut inga sittplatser, så vi gick till 8-ball istället.
det var ganska så folktomt där  när vi kom dit men fylldes på hela tiden..
köpte mig en cider och bara tog det lugnt, Daniel var sjukt trött och vela i stort sätt bara hem och sova. så efter 1½ timme var vi på väg hem, charlotte gick hem sammtidigt som oss... känndes bara inte som rätt kväll för ös tror jag.. men vi hade en trevlig stund.

idag så vaknade jag klockan sju..
gick direkt till datorn, hmm ovanligt.
väntar väll mest just nu på att daniel ska kliva upp :)

idag så kanske jag ska följa med charlotte till valbo.., men det är inge roligt att åka dit när man inte har nå pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0