lördag segare än vanligt

sitter man här igen då, kom hem för ett tag sedan, har ollat på två filmer mer charlotte.. dem var helt okej..
madde har hört av sig under dagen.. men jag har inte varit tillänglig..
men nu är jag ;)
hoppade precis ut ur ducshen, tog en varm lång dusch.. ganska skönt. Men jag är så trött, vill bara lägga mig ner och sova.. orkar inte med..
ska hem till mammsen på torsdag.. hmm ja det får väll bli när jag slutar individuella tjugo i fem då..
saknar min familj jätte mycket. mamma och jag ses snart iaf !
men emma jag lovar att föröka komma ner så fort som möjligt, detsamma gäller dej palle !! jag älskar er så otroligt mycket !

Vi får väll se va som händer ikväll, björn rosenström på Lobby, ska man gå eller inte.. det lutar åt inte.. min plånbok skriker att den är tom så jag måste ju ta hänsyn till det med. haha
kanske blir nån film eller så iaf.. funderar på att säga upp min lägenhet ??
har faktist ingen aning om vad jag ska göra.. jag är helt vilden just nu känns det som,

har fått en låt på hjärnan... I don´t want to be in love jag tror det tilloch med  är good charlotte som sjunger.. ehm, jaja skitsamma. låten är underbar !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0