måndag

tog mig till skolan idag, fast jag egentligen inte alls orkade.
kännde mig väldigt duktig.. men när jag väl kom dit ja men då var ju skoldagen inställd, kul kul.
jag hade kunnat vara hemma och bara tagit det lugnt
så jag tog bussen hem till björksätra, fick en posetiv överaskning när jag öppnade plånboken, älskling hade lagt i 200:-
hade fått lite brev som jag öppnade, inget intresant bara räkningar :(
och jag känner att jag har lite damp idag, inget går min väg för fem öre !
*skoldagen var inställd, och jag som kämpade för att orka gå till skolan
*jag har fått en räkning som redan ska vara betald
*annelie skulle komma idag, men hon har skjutit upp det
*min mobil har slutat fungera,hör inte den jag pratar med, FAN VA JAG HATAR TRE

men va kan man göra åt det egentligen... idag ska jag väll bara ta det lugnt, slipper ju göra matdosor idag som daniel kan ta till jobbet, för jag gjorde 5 stycken igår, två olika maträtter.. känner mig superduktig.
diskade gjorde jag igår med. När jag tänker efter var jag väldigt huslig igår, antar att det gjorde så att jag kunde koppla av lite.

hoppas att min morgondag blir bättre, för då kommer nämligen annelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0