måndag morgon

för tidigt för mig nu känner jag..
daniel har åkt iväg till jobbet, jag klev upp för att ... jag har ingen aning.

igår så kom madde hit och vi tittade på två filmer.. det var trevligt. men det var väll det enda trevliga..? kommer inte ens ihåg gårdagen just nu, vill bara krypa ner i sängen igen. men då finns risken att jag inte vaknar i tid.. idag är det skola och jag ska ha teater. inte redo att gå in i rollen som backslick än..men jag blir väll piggare, något jag iaf hoppas på att bli.
Jag vette fan hur jag har tänkt att jag ska klara av och orka jobba extra vid sidan av skolan. Ingen jävla aning.
ja vi får se hur det blir med det.
idag så måste jag vilket fall som helst söka bostadsbidrag.
känns ju jätte kul när man ev ska säga upp lägenheten.vilket altenativ jag har att se fram emot..
måste hem till björksätra och hämta lite papper. viktigt viktigt..

Hoppas att ana kommer till skolan idag, har saknat henne :)
plus att jag vill ha någon med mig när jag söker bostadsbdrag..:p

men nu ska jag försöka hitta på nå vettigare att göra. puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0