måndag..

dagen, har varit i skolan.. teater hela dagen..
det var ganska nice.. tycker dock synd om musikalarna i klssen eftersom deras gammla sång fröken inte har alla hästar i stallet. Ska det verkligen visa sig vara en stalker`?
var ingen vidare mat i skolan heller. köttbullar som inte var så perfekta som en fyra åring skulle kunna göra dem, med sås potatis ch sylt.. men dem hade dem goda hårdbröden idag haha skol lycka ??

efter skolan så följde kajsa med mej till björksätra en snabbis, kollade posten sen satt vi och spådde varandra, haha det var lite skoj.. Det ät lite synd att det är så sällan som jag och kajsa umgås med varandra. Hon är ju så party !
när jag var på väg därifrån ringde daniel och hörde om vi kunna ta en sväng förbi hans jobbar kompis i hammarby, visst visst. fik även en lite guidead tur där.. Fick se vart daniel tidigare hade bott :)

Väl hemma igen, in i duschen, lägga sig i soffan, göra lite andra saker.. äta lite rostat bröd.. upptäcka finnar som är ovälkomna, tjura över att, ja vaför egentligen ??

mamma och emma ringde mej med. det var trevligt ! Fan jag vil också ner till linköping.. för att komma till linköping och emma. Ta det lugnt palle jag vill till västerås med, men enbart för att träffa dej och inte västerås ;)
saknar er, ni betyder guld för mig !!
måste fortfarande prata med både mamma och eva innan jag tar något beslut i något jag måste bestämma mig för. Känner mig stressad över det hela just nu.. Fan !

nu blir det bara till att kolla på tv och försöka sova länge imorgon. Börjar klockan tio så vi får väll se om jag kliver upp när daniel gör det eller inte ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0