onsdag

sitter här med damp datorn, daniel åkte för ett litet tag sedan, gick upp lite tidigare än honom och gjorde varma baguetter med ost så att han skulle få i sig nå bra innan jobbet.

Träningsvärk ? ja...
gårdagen.. va i skolan, det var ganska trevligt för vi har teater hela veckan(utom idag )  :) så jag tycker att det är roligt.
efter skolan så gick jag, ana och malin runt på stan, tog en fika och sen gick vi till blivande jobbet.
som vanligt hade han inte tid att prata. men han sa några viktiga rader att minnas..
nästa onsdag, öppnar torsdag då ska alla tio jobba mellan 16-02..
alla tio jobba samtidigt ?? hur ska det gå till ?
själv var jag ju glad att det gick fort, annars skulle det hamna i kläm med träningen, men daniel jag och madde gick upp och tränade. fan va jobbigt det var med uppvärmningen. under brottningen blev jag bara sur och irreterad på en förälder som skulle visa madde och mig massa grepp. men det var ju bara grepp som hon och jag kunde redan, eller rent av skit grepp. men han gav sig inte och jag vart mer och mer irreterad. Tränarna förstod mig. Han vart sjukt distraherande. men vi slutade lyssna på honomn även när han kom och slet tag i oss och vela visa.. sen när han såg mig dyka sa han, ja så kan man ju göra, men prova även det här.. !!! det var droppen som fick bägarn att ringa ! kan han bara HÅLLA KÄFTEN!!!!!
sen var det avslutning på brottningen och den var ju självklart hur jobbg som helst, efter det egen stretching.
men jag tyckte det var sjukt skönt att röra på mig, även om det kanske var lite tufft att börja så hårt..

idag har jag vaknat upp med en hel jävla del träningsvärk, skönt faktist. var längesen jag hade ont i kroppen av den anledningen. haha
idag ska jag försöka jobba med projektarbetet, funderar på att byta. jag tror inte att jag har råd att göra det jag först tänkte.
men vi får se.. ar en annan idé på G, men den kanske är lite ute på hal is redan nu.

sen kanske jag ska en sväng på stan med charlotte. och efter det ta mig en liten fika med eva :)
ska bli trevligt att träffa henne..var ett bra tag sedan nu.
sen om jag hinner blir det att titta förbi hos pappa ! han fyller ju år idag så det skulle ju sitta ganska fint :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0