onsdag morgon

jag kan vällbörja med att berätta lite om gårdagen.
först skola- helt ointresant..
sen annelie kom till sandviken, jag mötte upp henne vid posten, hon hade sin lillvovsing med sig :)
vi gick till odengrillen och åt.. världens godaste mat finns där ! mums mums ;)
sen tog vi bussen hem till bj. Satt där och snackade skit, trevligt trevligt :)
sen gick vi till ica, man måste ju ha lite gotta med i bilden också.. på vägen tillbaka blev det sånna där knäppa kort moments... ja för att vara exakt så betede vi oss ganska patetisk med en kamera i varsin hand.. ibland två.
vi gick hem ch hämtade hennes hund och tog en liten promenad med honom.
passade på att knäppa lite fler kort.
vi bestämde oss för att kolla på film, ja inte vet jag men vi kollade inte länge max 15 min.. sen pausade vi och satt och snackade istället.
max kom förbi en liten sväng, har inte träffat honom på, ja inte vet jag det var verkligen evigheter sedan som jag såg honom..

sen var det dags för mig att åka till daniel, jag började gå mot bussen, det var då jag förstod att något var ganska fel..
det stod väll åtminstone en 50-60 pers utanför ica, och en liten polisbil..men när jag kom närmare så åkte polisen, min första tanke va att det va ica som hade ringt dit dem för att dem var störande eller nå. jag gick igenom folkmassan bestående av fjortisar, invandrare och något äldre(inte vuxna).. känndes ganska obehagligt.. sen var det en bil som kom och man hörde hur hela folkmassan blev rädda, en cyklist körde ikapp bilen som hade stannat och väntat, hmm vet inte vad dem utbytte sen, men man kan ju ana eller hur..
sen när bilen skulle köra bort igen åkte den samma väg som den hade åkt dit (vilket tyder på att det antagligen var planerat att bara åka dit för att "prata" med denna person??) men då kom iaf flera polisbilar och bara ringa in bilen.. sweet var min tanke som rullade i huvudet, vuxna människor kom och började skrika åt sina barn.. och jag stog där och tänkte hoppas inte bussen kommer på ett tag nu ...jag vela se hur detta skulle sluta. När bussen väl kom så släppte den av dem som skulle av vid ica, men han öppnade inte dörren där fram så jag knackade, då tittade han frågande på mig och började åka.. jag knackade igen och då släppte han på mig.. sen frågade han rätt ut, hur var det här då ? va är det som har hänt ? ingen aning svarade jag.. och han tittade skyldigt på mig och sa ne ne..
inte tänkte jag på att jag kunna bli inblandad bara för att ha stått och väntat på bussen.. han tittade skyldigt på mig enda tills jag klivit av bussen, jävl idiot vela jag skrika till honom. men nä jag stoppade dem tankarna i fickan och gick hem.

när jag var utanför porten kom daniel cyklande, bra timeing. nä vi kom in hoppade jag in i duchen och sen ner i sängen med daniel och la mig och sov..

IDAG ; vet jag inte vad som hänner än, men jag vet att annelie är här och att vi ska ha skoj !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0