onsdag, trött dag

har precis kommit hem från stan med charlotte,
vi gick till bibloteket där hon lämnade tillbaka lite filmer och jag passade på att hyra Råttatouille.
sen gick vi och knäppte id-kort åt mig.. 180 :- helt i onödan.. eftersom jag hade sett att det skulle vara gratis erbjudande på legitimation på swedbank. Men inte då..
när jag kom dit så var det ju absolut inte alls så. jävla fitta till kärring som satt där
sur gick jag till sketteverket och ändrade på min adress vilket jag borde ha gjort för länge länge sen..

hungrig och grinig gick jag hem. jag hoppas att jag hinner bli på bättre humör innan jag ska träffa eva ..men det borde jag ju bli..
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0