Onsdag

samma visa som varje dag.. daniel åkte till jobbet för lite mer än en halvtimme sedan.
jag sitter här vaken trots att jag helst av allt bara skulle vilja kunna somna om.

Charlotte kom förbi igår en snabbis. Hon höll mej sällskap under tiden som jag gjorde Älsklings matlådor.
sen efter det så satt jag bara framför tv:n.. tittade på family guy. och efter det gick jag och la mej, ja vet. jag lägger mej jätte tidigt, har blivit så nu när Daniel jobbar så tidigt.
Idag har jag ärenden att springa på stan, hoppas att det inte strular på något sätt bara. Ska antagligen träffa Charlotte på stan med.

sen senare idag så ska jag hem till mamma :)
vet fortfarande inte när jag kommer att träffa eva, vi har inte bestämt nån dag. jag som måste prata med henne ! , viktigt viktigt..

Började skriva mitt CV igår, haha det går ju inte allt för bra med tanke på att jag inte har någonting att skriva på det.
Men men. Jag får ju kanske jobb nästa vecka. Blir u nått att skriva upp isånnafall när jag känner att det jobbet inte funkar längre. Vet ju att det bara är ett väldigt "just nu" jobb. Men jag kommer bli glad om jag får det ! Kommer ju inte bli nå klirr i kassan direkt, men det kommer att bli erfarenhet. och om några månader så kan det vara så att jag kanske tjänar mina egna pengar.. jaja vi får se hur det går, ingenting verkar vara klart ännu.

Om jag har tid så kommer det även att bli lite läsning ikväll, ibland måste ta sig tid för även det.
men nu ska jag spela lite spel iaf så att jag vaknar till från min lilla dvala jag sitter i just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0