söndag !!

nu är det söndag.. typiskt ! det har gått så fort !
imorgon börjar daniel på sitt ny jobb..
och jag har glömt att ställa om klockan. det har gått så fort, jag vill inte att daniel ska börja sitt nya jobb i morgon. varför ska han göra det för ??

igår gick jag iaf hem till pappa och hjälpte han med tradera och lite annat. sen följde jag med han en snabbis till stan.
efter det så träffade jag Charlotte, vi gjorde inget speciellt men det var trevligt att träffa henne ändå :)

daniel kom hem med hamburgare åt oss, mums var min första tanke, men vid en närmare titt så upptäckte jag bean...
jag hatar beasås..
hur fan kunna han glömma bort det.. försökte så gott det gick att skrapa bort det.. men det var lite lönlöst så jag försökte äta så mycke det gick innan jag blev illamående.

på kvällen gick vi iväg till ica.handlade mat och ett par vantar till mig så att jag ska slippa frysa..
sen gick vi hem och drack en varsin cider framför tv:n innan vi gick och la oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0