söndag morgon

vaknade vid klockan sju som vanligt, gick och satt mig i vardagsrummet och bara trökade.
daniel vaknade väll kanske 2 timmaer senare.
har precis tagit mig en kopp te, och sitter och mumsar på lite choklad.
har ingen aning om vad jag ska göra idag, mer än att städa och laga mat till daniels matdosor..
ska sätta på en film tror jag och bara slöa, imorgon är det måndag och skola.. inget jag ser fram emot direkt..
men har fått reda på vem jag ska spela i slut produktionen, en tjej/kille med backslick..hehe niice ;) kajsa ska också vara en av dem.. hehe det är du och jag kajsa :)

Ska träffa min eva i veckan, det ska bli trevligt.. och jag måste prata med henne om en viktig sak. hon måste hjälpa mej att ta ett beslut.. Vet inte hur jag ska göra. och det är förvirrande. Tänkte prata med mamma om samma sak och se vad hon tycker. Men vad jag väljer att göra betyder pengar så att jag precis klarar mig, eller inga pengar alls. Bara om jag jobbar vid sidan av skolan förstås, men då måste jag veta säkert att jag får eller kan fixa ett jobb vid sidan av skolan.. Jobbig situation. sen måste jag sälja alla grejjer med..

Imorgon så ska eller aa..  jag måste fixa bostadsbidrag i morgon. sen ska jag ta och försöka fixa med leg under veckan. inte såp roligt att gå omkring med ett leg som gick ut för evigheter sedan..
nu måste jag ta och besöka herr toalett...

... and mama I see you at Torsdag ! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, lilla gumman. ser fram emot torsdagen så att vi får surra lite grann. har en liten present till dig härifrån linköping. emma och jag har skitkul här i stan, har även varit till örtomta kyrka och hälsat på kalle. i fredags så var vi på bio och kollade på mamma mia, blev riktigt glad över detta, man blev glad när man såg filmen för den var suverän..ser den gärna en gång till. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns ja, det gör vi ju på torsdag. puss och kram älskar dig hedjå

2008-10-12 @ 13:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0