söndag = städdag

börjar med att berätta lite om igår..
Madde kom och plockade upp mig, och vi åkte till brottningen, daniel hade redan anlänt.
Där satt vi hela dagen och kollade på brottningen, daniel var så suktig som satt och tog tid, men jag tror nog mer att han ruinerade klubben när han åt korv hela tiden. en del människor har tur som kan göra det hela tiden..
det gick bra för sandvikens brottare :)
Men det var tyvärr inte många av dem, lite tråkigt på en hemma tävling tycker jag !

efter brottningen så åkte vi hem till daniels farmor och firade henne, 81år det är inte illa. Jag gillar daniels farmor, hon är så goo ! men jag var väldigt trött...
vart det under dagen när jag kollade på brottningen..
men vi var där ett par timmar, satt och pratade, åt tårta och drack lite kaffe.

Jag och madde har iaf lovat varandra att vi ska träna på tisdag, och på torsdag med om vi klarar av det :)
det ska bli trevligt..

idag då..
började tvätta klockan sju, så snart är det dags att gå ner igen..
sen så blir det väll att städa en hel del idag med. och laga mat, söndagar är ju den dag som jag brukar peppra på lite med matlådor så att jag förhoppningsvis ska slippa under veckan haha :P
men jag tror att det finns två stycken rean :)

och imorgon så ska jag till skolan, samt till jobbet och höra hur det blir..
och några till små ärenden som är väldigt viktiga !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0