söndag...

det vart utgång igår, Gävle..
mattias skjutsade in mig och daniel, nykter och otaggad skulle jag försöka komma in där det var 23 års åldersgräns.. känndes hopplöst, men vi kom in.. Själklart tänkte jag som egentligen bara vela komma hem igen.
Kissnödig var jag och fick stå och vänta i evigheter innan det var min tur att få göra ifrån mig.
Sen lev det en drink, orgasm självklart :) och en seaman shot.  ganska kort därefter blev det en x-ide och en shot som smakade helvete... den fick mig att må illa, verkligen usch !
Vi dansade och hade det trevligt och drack lite mer, helt plötsligt var jag väldigt party och tyckte att det var underbart roligt faktist :)
men självklart så ska inte fia kunna roa sig, utan jag såg HAN.. han som förstörde mitt liv, han som förändrade min syn på livet på en natt.jag fick panik och vela bara komma därifrån, det var då jag och daniel började bråka.. han tycker nämligen att jag får skylla mig själv att det som hände hände.. jag mår fortfarande väldigt dåligt för han sårade mig väldigt mycket inatt, jag tror inte han kan sätta sig in i min situation..
det är väll bättre nu skulle jag kunna tro, men det känns helt enkelt inte bra..

charlotte och madde har hört av sig idag, men jag orkar inte prata med någon just nu känns det som.
har fått tvätten gjord iaf, vikt den... sen ska jag städa lite.. vi får se vad som händer.
Imorgon kommer iaf min lilla Mora Queen hit..vi ska ha det kanon vi ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0