tisdag

har kommit hem från skolan.. duschat.. ätit lite rostat bröd, fått min dagliga dos av medicin av Dr. Daniel.
nu sitter jag här..
har haft långa och tråkiga lektioner idag, äcklig skolmat.. men fortfarande dem underbart goda hårdbröden :)
jag malin mickis och kajsa var hem till ana under långlunchen.. Hon är ju lite "sjuk" idag.. Men vi fick en del sagt, och jag har fått mig ett par funderare ! ska ta och diskutera dem med daniel sen och höra vad han säger, men han är ju lite av en moralens man så jag vette fan hur det ska gå med det..
Snart så ska daniel åka iväg, tänkte försöka få hit madde och kanske se en film, får se om homn har lite tid för mej :)

Imorgon så har jag lite ärenden på stan sen så ska jag gå hem till mamma..
måste ju skriva om en v'ldigt frustrerande grej, daniel ringde mej när jag var på väg hem från skolan.. frågade om han fick ta några godisar ur min påse, visst sa ju självklart snälla jag, i hopp om att komma hem och själv kunna stoppa ner mitt huvud i godispåsen för att smaska lite.. men nej nej. helt tomt var det där.. Han säger att jag är gottegrisen ?? bara för att det alltid är jag som köper godis !!?? men det är ju fan han som äter godiset !!
FYYYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0