Tisdag, måste försöka gilla läget..

somnade sent igår... om det ändå hade gjort att jag sov längre. men inte då..
igår var jag hem till mamma en liten snabbsväng, jag fick en jättegod matdosa som åkte ner i magen :)
det var jätte trevligt att träffa henne :D
sen åkte jag till björksätra och höll på grejja. kajsa kom hem till mig och vi tog oss vidare till promenaden.
Skulle få pengar igår, och jag bara väntade och väntadae men det kom aldrig nå pengar ( dem kom tillslut men det var när jag redan hade gett upp hoppet.)
Kajsa och jag gick iväg till ana för att vi skulle ha en liten tjejkväll, ingen där och ingen ana hemma så vi satt oss och spelade Mario..
efter ett tag kom dem dit, main mickis, linn och ana.
vi gick till affären, köpte lite grejjer för att kunna göra langos. Och vi hade en ganska trevlig kväll som bara gick ut på att klaga på exakt allting.. haha så himla typiskt oss.
Lite senare så ringde daniel mig och sa god natt och så.. det var jätte jobbigt, vill verkligen inte inse att det är såhär som våra veckor kommer att se ut, men man måste ju försöka gilla läget även då det tar emot !

Malin och jag tog sällskap en bit på vägen, men det slutade med att malin följde med upp till mig och vi drack en kopp te, satt och pratade. Passade på att betala mina jävla räkningar.
jag kom i säng vid tre tiden, men kunde ändå inte somna. Varför är det så jobbigt att behöva sova själv..?

idag ska jag kanske träffa charlotte, sen blir det väll träning, även fast jag inte alls har lust med det, vill bara gräva ner mig.

Kommentarer
Postat av: mamma

det var jätteroligt att du var här och hälsade på. hoppas att du kan komma nästa fredag och hälsa på oxå, tänkte att jag skulle fixa en chokladtryffeltårta till den dagen. förstår att du känner dig frustrerad över att behöva vara ensam hemma i stort sett hela veckor själv hädanefter, men du vet att du alltid är välkommen att hälsa på här hos mig. sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns. puss och kram älskar dig hejdå!

2008-10-28 @ 13:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0