tisdag morgon önskade att det vore fredag

är trött !! daniel åkte iväg för lite mer än en halvtimme sendan. Just nu är det min favorit låt på tv.. eller a en av dem. living in a world without you, med The rasmus. Ja nu var det sagt med..
Vill bara att det ska vara fredag.. lite teater sådär, sen hem och soba hur mycket jag vill.
men inte då.. det är tisdag idag ! jobbig dag, lång dag, tråkig dag !!
men upp med hakan, första lektionen är inte så dum, fotografisk bild, springa runt med en kamera och knäppa en massa kort. för att sedan fixa dem med photoshop..
efter det blir det lång lunch för en lektion är inställd.. sen blir det religion, fan säger jag bara hon måste vara tokig på mig nu, jag gör ju aldrig klart den där uppgiften !! :(
jag måste ju göra det men jag hittar ingen motivation, har andra saker att stå i som tar upp all min betenketid just nu.

men snart kan jag nog ta och åka ner till mina systrar, eller a det beror ju på nu då  hur det ska lösa sig den ekonokiska biten. Det är inge roligt att veta att jag måste jobba utangör skolan för att ha en ekonomi. Fan, Fan , Fan hur ska jag lösa detta !?
Har lite godis här brevid mej, det muntrar väll alltid upp iaf.. får jag hoppas.
Måste klippa mej igen, allt hår har lagt sig på huvudet som en jävla boll ;P
men nu ska jag vet inte riktigt, slå in ett paket iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0